بصیرت شاخصه مهم پاسداشت ارزش‌های انقلاب است سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

بصیرت شاخصه مهم پاسداشت ارزش‌های انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام احمد امینی بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران تیپ مکانیزه امام زمان (عج) اظهار کرد: شعار دموکراسی آمریکا برای فریب جهانیان و افکار عمومی مردم آمریکاست البته برای همگان این مطلب ثابت شده است.

وی تصریح کرد: حضور حدود 25 درصد مردم پای صندوق‌های رای در آمریکا و تظاهرات و اعتراضات خیابانی کنونی حاکی از نبود دموکراسی در آمریکاست و سرکوب معترضان شاهدی دیگر بر این واقعیت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: دشمنی آمریکا روی دموکراسی نبودن ایران اسلامی نیست زیرا خود می‌دانند که ایران مردمی‌ترین ملت جهان است و انقلاب اسلامی که در این خطه از عالم به وجود آمد الگویی را ارائه می‌داد که این الگو نه تنها در منطقه بلکه در خود آمریکا موجب به خطر افتادن منافع نامشروع آن شد و این دشمنی از آنجا سرچشمه می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اگر ملتی بیدار شود دیگر سرمایه‌های ملی او را به یغما نمی‌برند و فکر و اندیشه وی به خطر نمی‌افتد و زیر چتر استکبار قرار نمی‌گیرد و این همان الگوست.

امینی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب و تجدید پیمان با امام، شهدا و مقام ولایت است همچنین پیام ایستادگی و مقاومت تا سر منزل مقصود را دارد.

وی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت امید در دل مسلمین جهان به خصوص مسلمانان انقلابی بیداری اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: ملت ما آنقدر شور و شعور انقلابی و سیاسی پیدا کرده‌اند که حتی از بعضی خواص هم جلو افتادند.

وی تصریح کرد: می‌توان در مورد بصیرت‌افزایی ملت چنین گفت که شناساندن دشمن و تاکتیک‌های دشمن، یادآوری برکات انقلاب به صورت مداوم، بیان موفقیت‌های ملت در عرصه بین‌الملل بعد از انقلاب اسلامی و به خصوص همراهی همه ملت مسلمان با ولی‌امر خود یعنی ولایت فقیه که چشمه جوشان بصیرت و بصیرت‌افزایی است، خواهد توانست میزان بصیرت آحاد مختلف جامعه را برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی ارتقا بخشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: حفظ آن شعارها و آرمان‌ها، ناامید نشدن و به هدف خود ایمان داشتن، صیانت از دستاوردهای انقلاب را از جمله عوامل دوام و بقا انقلاب می‌توان نام برد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف انقلاب‌های دیگر جهان به عنوان انقلاب ارزشی و مقدمه تحقق حاکمیت اسلام است از این رو عناصر آن هم به یقین تفاوت‌هایی با سایر انقلاب‌ها خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: انقلاب ما دارای رهبری الهی مانند امام راحل که غیر از حاکمیت اسلام، نجات مظلومان و مستضعفان هدفی را دنبال نمی‌کرد نه دنبال مال، نه مقام و نه شهرت بود.

وی افزود: همچنین این انقلاب از عنصر مردم برخوردار بود که این مردم آرمانی و به دنبال اهداف عالیه بودند و شعارهایی را به وجود آورده و در عملی کردن آن تلاش کردند که همه آرمانی بود و استقلال، آزادی، آزادگی، رهایی از ذلت و ظلم، مبارزه با استکبار، رهایی از طاغوت و استقرار در دین خدا از جمله شعارها و آرمان‌های این ملت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: عنصر دیگر وحدت بود که همه مردم در کنار رهبر یک هدف را دنبال می‌کردند که امام تعبیر به وحدت کلمه می‌کردند و آن اسلام بود.



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت17:37---28 بهمن 1390
salam dost aziz mikhastam ba shoma link konam be man khabar dahid
http://-game320-.mihanblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.lxb.ir

    سافت دانلود

    بصیرت شاخصه مهم پاسداشت ارزش‌های انقلاب است

    سافت دانلود

    سافت دانلود